רוצים לקבל מאיתנו פוסטים מעניינים, חדשות וקופונים ישירות למייל?

כתבות נוספות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
14992-edited

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

מה אוכלים בתקופת מבחנים

שוב פעם מתחילה תקופת המבחנים שבסופה אשאר עם 4 מועדי ב' ועוד 4 קילו נוספים, אז מה כדאי לאכול? פיצה (כן כן) או אוכל מזין? (כנראה שזה), החלטנו לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, מה לאכול בזמן למידה למבחן, ביום המבחן ובמבחן עצמו כמובן (ספוליר – זה לא שוקולד), יאללה בואו נתחיל.

בזמן הלמידה – מה כדאי לאכול?

אגוזי מלך, תה ירוק ופירות וירקות, כל אלו יעזרו לכם לשפר את יכולת הזיכרון שלכם ולסייעו בריכוז בזמן הלימוד. אבל מה בנוגע לדיכאון העמוק שאתה שוררים בתוכו? המלצת העורך? תאכלו פיצה, זה בטוח ישמח אתכם ויתן לכם את הבוסט להמשיך ולא באמת ללמוד. סתם סתם, באמת חשוב לאכול דברים בריאים בזמן שלומדים, זה עוזר לכם להתרכז והכי חשוב, לא להשמין. (אם בכל זאת בא לכם פיצה, יש כאן קופון לפיצה האט, אבל אנחנו לא אמרנו כלום).

הלילה (הלא לבן) שלפני המבחן

חשוב מאוד לא לעשות לילה לבן (מה שבתכלס כן יקרה) ורצוי לישון לפחות כ-6 שעות, הארוחת ערב לפני המבחן צריכה להיות קלילה ולא לצאת להרפתקה שתעשה לכם כאב בטן או אי נעימות ביום למחרת. (אף אחד לא אמר פיצה כן?), רצוי לאכול ארוחה מזינה כזו שכוללת עגבניות, גבינה ופחמימה (פיצה האמ). וברצינות? חביתה, לחם, ירקות, כמו שהייתם ילדים :).

הבוקר שלפני המבחן (או הסערה)

זהו התעוררתם לבוקר המבחן? ללכת למבחן על בטן ריקה ולעשות קולות של לוויתן בכיתה ללא ספק לא יתרום לכם או לסובבים אתכם, לכן מומלץ לאכול כריך כלשהו או אולי (משולש פיצה מאתמול? לא אנחנו אמרנו). וברצינות – הארוחה הזו חשובה מאוד לריכוז שלכם ורצוי לאכול לחם עם דגנים, רצוי בשילוב של גבינה או טונה. אם אתם צרכני אומגה שלוש זה הזמן לקחת כדור. לשתות קפה גדול ולצאת אל מועד א' בידיעה שאתם חוזרים גם אל מועד ב'.

מה לנשנש בזמן המבחן?

מכירים את הטריק עם השוקולד במבחן? אז זהו – שלא. שוקולד גורם לעליה מהירה של הסוכר ובהחלט לרגע מתוק ומרענן. אבל בסיום העלייה תמיד יש ירידה ולכן שוקולד במבחנים לא מומלץ כי העייפות שאחריו עשויה לגרום לטעויות שרק פקטור יכול לתקן. ואם נכנס קצת יותר לעומק העניין, במבחן ארוך רוב הסיכוים שהשוקולד יעזור רגעית ולאחר מכן יהרוס יותר בשל ירידה מהירה בסוכר. אבל אם מדובר על מבחן קצר או סוף המבחן – קוביית שוקולד בהחלט יכולה לעזור לתפקוד רגעי ובעיקר ברגעי משבר או בלאק אאוט. אנו נמליץ לכם כמובן לקחת איתכם מגש פיצה (סתם סתם, חטיף אנרגיה עם דגנים עדיף).

מי אנחנו

היגיון של סטודנט היא קהילת הרשת הגדולה במדינה לקהל הסטודנטים, ומטרתה היא לאגד את כלל הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. עמוד הפייסבוק, חשבון האינסטגרם ואתר האינטרנט הוקמו על מנת להעביר לכם את תקופת הלימודים עם חיוך, להעניק לכם במה ולסדר לכם את ההטבות והמבצעים השווים ביותר – בכל תחומי החיים.

כל הזכויות שמורות Ⓒ היגיון של סטודנט 2020

Site By | SHOWCASE

ייעוץ אישי חינם

מחפשים את מוסד הלימודים
שהכי מתאים לכם? השאירו פרטים כעת

מתלבטים
היכן ללמוד?

לא יודעים איפה להתחיל?

שירות אישי חינם!

מלאו פרטיכם ויועץ לימודים מקצועי
יחזור אליכם בהקדם