fbpx

רוצים לקבל מאיתנו פוסטים מעניינים, חדשות וקופונים ישירות למייל?

כתבות נוספות

949-edited

שתפו:

שנת 2020 וזה הזמן להרים הילוך

שנת 2020 כבר כאן רבותיי! וזה הזמן לתפוס פיקוד ולהבין איזה מן סטודנטים אתם? כמו בכל קהילה או חוג, זה בדרך כלל מתחלק לשלוש. יש את הסטודנטים הפסימיים, האדישים באמצע, ואת אלה האופטימיים. לפני שנציג כל מגזר בעולם הסטודנטים, האם פעם חשבת לעצמך איזה סטודנט את/ה? והאם אתה מרוצה מההתהנלות שלך? במידה ולא, זו הזמן לשנות דפוסי התנהגות, לשנס מותניים ולתת בראש! שנה חדשה החלה, והיא יכולה להיות לא פחות ממדהימה. 


סטודנטים פסימים, למה ככה חלש?

 יש סטודנטים שכל שנה מבחינתם זו הרעה בתנאים. כאילו הם מזדקנים ב-10 שנים בכל שנה שחולפת, כל שנה נראית להם יותר קשה (למרות שעובדתית ככל שהשנים עוברות באקדמיה זה נהיה יותר קל) ובמקום לשמוח שעוד מעט כבר מגיעים לתואר הנחשף, הם מתבאסים כי התחילה שנה חדשה. תאכלס? השנה שלנו מתחילה בכלל באוקטובר, אבל זה לא ממש משנה לפסימיים מבינינו. במקרה הזה הכי פשוט להראות מה שעלה אצלנו בפייסבוק ו…Enough Said:

סטודנט מעט פסימי

מתוך:עמוד הפייסבוק היגיון של סטודנט

סטודנטים אדישים, תתעוררו!

מבחינת הסטודנטים האדישים לא קרה כלום. 2018,2019, או 2020 הכל אותו דבר. העיקר לסיים את התואר, לעבור מבחן אחרי מבחן, ומה שיבוא יבוא. גם המינוס בבנק לא כל כך מפריע להם, והם יטפלו בזה בעתיד. האמת? יש שיגידו שככה צריך לחיות, בלי לחץ או דאגות מיותרות. אבל אנחנו בגישה קצת שונה, אנחנו הולכים עם הגישה של הסקטור השלישי של הסטודנטים.


אדישות בקרב הסטודנטים

האופטימים, לכו על זה!

שנת 2020 זו בשורה מבחינתם. מעלים את הממוצע, מגדילים את ההכנסה, ובאים בגישה חיובית לכל דבר שיקרה השנה. משאירים את הבעיות מאחור, מסתכלים לממוצע בעיניים ואומרים לו – אתה הממוצע שלי ואני לא מרוצה ממך, ואני הולך לעשות הכל השנה כדי להגדיל אותך. הם מסתכלים בחשבון הבנק ורואים אדום, ואומרים לעצמם שב-2020 זה ירוק בוהק, כמעט כמו מכבי חיפה השנה. אבל לדבר לא מספיק, צריך לעשות – ולכן נדרשות לבצע פעולות, הרבה פעולות מביאות גם תוצאות. לעיתים, כשמאוד רוצים משהו אבל רק מדברים עליו בלי לעשות, האכזבה אף גדולה יותר, ומאופטימי אתה מייצר סקטור שלא קיים פה אפילו, אתה נהיה מדוכדך, ואז כבר עדיף להיות בצד האדיש מראש.

קחו יוזמה, קחו אוויר, שכחו את כל הצרות של 2019 ותנו בראש ב-2020! זה הזמן שלכם.
אוהבים, היגיון של סטודנט 😉

מי אנחנו

היגיון של סטודנט היא קהילת הרשת הגדולה במדינה לקהל הסטודנטים, ומטרתה היא לאגד את כלל הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. עמוד הפייסבוק, חשבון האינסטגרם ואתר האינטרנט הוקמו על מנת להעביר לכם את תקופת הלימודים עם חיוך, להעניק לכם במה ולסדר לכם את ההטבות והמבצעים השווים ביותר – בכל תחומי החיים.

כל הזכויות שמורות Ⓒ היגיון של סטודנט 2020

Site By | SHOWCASE

ייעוץ אישי חינם

מחפשים את מוסד הלימודים
שהכי מתאים לכם? השאירו פרטים כעת

מתלבטים
היכן ללמוד?

לא יודעים איפה להתחיל?

שירות אישי חינם!

מלאו פרטיכם ויועץ לימודים מקצועי
יחזור אליכם בהקדם