fbpx

רוצים לקבל מאיתנו פוסטים מעניינים, חדשות וקופונים ישירות למייל?

כתבות נוספות

DSC00479

שתפו:

סטודנט? הנה מבצעים שאסור לך לפספס

סטודנטים! לצד כל החובות, יש לכם גם קצת זכויות. אז למה לא לנצל אותן? במאמר זה נספר לכם על המבצעים הכי חמים לסטודנטים, כאלה שאם תדלגו עליהם פשוט תפסידו כסף (וגם ככה אין הרבה…). על מה אנחנו מדברים? אוכל, שתיה, בילויים, אבל לא רק! גם הטבות ממשלתיות ותחבורתיות. קדימה, בואו נתחיל לחסוך כסף.


משלם ארנונה? בדוק זכאותך

משכירים דירה? אם אתה סטודנט, סביר שמגיע לך הנחה בארנונה. אולם, אין הנחת סטודנט בארנונה במסגרת מחייבת, אלא בהתאם לסיטואציה. על כל פנים, אנו ממליצים בחום לפנות למחלקת הארנונה בעירייה של העיר בה אתם מתגוררים, ולבדוק את זכאותכם להנחה בארנונה בתור סטודנטים. סטודנט שאינו עובד למשל, זכאי להנחה בארנונה ממוצעת של 50% מגובה התשלום, ולעיתים ההנחה יכולה להגיע עד ל-80% מגובה תשלום הארנונה. שווה בדיקה.


הכי חשוב: אוכל!

עוקבים אחרינו? אם כן, מגיע לכם לקבל את המבצעים הכי חמים על המאכל הלאומי שלנו – פיצה! 
היגיון של סטודנט בשיתוף עם פיצה האט (הנסיכים) דאגו לנו למבצעים קבועים לשימוש חופשי, המבצעים הכי טובים וההנחות הכי משמעותיות בישראל על הזמנת פיצה האט כבר כאן, הכנסו למדור ההטבות שלנו או עברו ישירות אל המבצע של פיצה האט, כך תוכלו להינות מהטבות משמעותיות בעת ההזמנה.

התמונה להמחשה בלבד*

תחבורה ציבורית (גם ככה אין חניה בקמפוס)

כל הסטודנטים בישראל זכאים להנחה בתחבורה ציבורית, הן באוטובוסים והן ברכבת ישראל. השיטה פשוטה, בעת רכישת 'רב-קו' או בעמדות ההטענה עליכם להציג תעודת סטודנט בתוקף, ומיד תקבלו הנחה של בין 30% ל-50% לנסיעות בתחבורה הציבורית. בנסיעה ברכבת תוכלו לקבל את אותו המבצע גם עבור רכישת כרטיסים בודדים או כרטיסיות. 

על מלגה פה שמעתם?

אם לא, אתם לא מבינים איזה מזל יש לכם (: Milgapo הוא למעשה אתר, או יותר נכון מערכת, אשר באמצעותה תוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם להיחשף, ואף לקבל מלגה. באתר מעל 850 מלגות, והוא עזר למעל 250,000 סטודנטים מאושרים. אז יש לנו פה הנחה כפולה – ראשית, תוכלו לקבל מלגה, וכידוע לכם מלגות יכולות להגיע לאלפי שקלים רבים, אז אפשר לומר שמצאנו דרך לחסוך באופן משמעותי מאוד בשכר הלימוד. ואם זה לא מספיק, אז יש גם קוד הנחה במלגה פה, אשר באמצעותה תוכלו להינות מ-10% הנחה בהרשמה לאתר בחבילה הבסיסית, ולשלם 225 ש"ח (באופן חד פעמי), במקום לשלם 250. לאחר ההרשמה והתשלום לאתר, הם עושים את כל היתר עבורכם.

הנחה בהרשמה לאתר מלגה פה
MILGAPO | מגוון הטבות רק לכם הסטודנטים


הנחות במס הכנסה (נשבעים)

לכל אזרח במדינת ישראל יש נקודות זיכוי (לא נ"ז בקורסים, במס), מעצם היותו אזרח. כל נקודה כזו, שווה באופן ישיר 219 ש"ח לחודש. מה זה אומר? שאם קיבלתם שכר, ועליכם לשלם לצורך הדוגמה 800 ש"ח למס הכנסה, ויש לכם 2.25 נקודות זיכוי (לכולם יש באופן אוטומטי כ-2.25 נקודות זיכוי במס) אזי שתשלמו רק 307.25 ש"ח למס הכנסה. אבל, מגיע לכם עוד, כן כן, במידה וסיימתם תואר ראשון אחרי שנת 2018, מגיע לכם עוד. בכלל, מגיע לסטודנטים המון הנחות בכל הקשור למיסוי, או לתשלומים ממשלתיים, ולכן אנו ממליצים לבדוק בהטבות לסטודנטים באתר כל זכות.

מי אנחנו

היגיון של סטודנט היא קהילת הרשת הגדולה במדינה לקהל הסטודנטים, ומטרתה היא לאגד את כלל הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. עמוד הפייסבוק, חשבון האינסטגרם ואתר האינטרנט הוקמו על מנת להעביר לכם את תקופת הלימודים עם חיוך, להעניק לכם במה ולסדר לכם את ההטבות והמבצעים השווים ביותר – בכל תחומי החיים.

כל הזכויות שמורות Ⓒ היגיון של סטודנט 2020

Site By | SHOWCASE

ייעוץ אישי חינם

מחפשים את מוסד הלימודים
שהכי מתאים לכם? השאירו פרטים כעת

מתלבטים
היכן ללמוד?

לא יודעים איפה להתחיל?

שירות אישי חינם!

מלאו פרטיכם ויועץ לימודים מקצועי
יחזור אליכם בהקדם